Blog i nie tylko

Dziennik zmian DankoMod - Świat 1: Lista zmian, opis projektu, wykorzystane zasoby i inne informacje (strona 2)

Dziennik zmian DankoMod - Świat 1: Lista zmian, opis projektu, wykorzystane zasoby i inne informacje (strona 2)

DankoMod - lista zmian (changelog)

DankoMod 1.21 | 25.02.2025

  • Nowa zmienna int przypisana do postaci: BossTimer. | 25.02.2025
  • Nowa funkcja oparta o ticki: checkBossTimer. Funkcja sprawdza wartość BossTimer. Jeśli wartość jest równa 2 lub wynosi więcej, to jest redukowana o 1 co każdy tick. Dodatkowo przy wartości chwilowo równej 1, gracz jest teleportowany automatycznie do Temple. Jest to podstawa do nowej mechniki / aspektu gry, który w przyszłości ma służyć do Boss Roomów. | 25.02.2025

DankoMod 1.22 | 26.02.2025

  • Dodano funkcję NPC: luaAddBossTimer (lua: NpcAddBossTimer), która pozwala na zwiększenie BossTimera o określoną wartość ustaloną w argumencie funkcji. | 26.02.2025
  • Zaktualizowano wyświetlające się komunikaty w funkcji checkBossTimer, które dostosowane są swoim opisem pod obecny gameplay (wcześniej funkcja zawierała informacje wykorzystywane do testów). | 26.02.2025
  • Użycie "see" na gracza pokazuje od teraz aktualny bignumowy poziom zarówno klikając na własną postać jak i na postacie innych graczy. Wcześniejsze informacje o odrodzeniach zostały usunięte z widoku. | 26.02.2025
  • Przetłumaczono część interakcji w grze na język polski. | 26.02.2025

DankoMod 1.23 | 27.02.2025

  • Zaktualizowano wyświetlanie komunikatu o awansie w poziomie. | 27.02.2025

Przed zmianą (wersja 1.22):

Dawne wyświetlanie lvl upa.

Po zmianie (wersja 1.23):

Aktualne wyświetlanie lvl upa.

DankoMod 1.23 | 27.02.2025

  • Dodano zabezpieczenie dla liczb większych niż 100-cyfrowe w awansie poziomu oraz w pozostałych wyświetlanych logach przy awansie na kolejny poziom i/lub po użyciu Mikstury Doświadczenia. Zabezpieczenie polega na prostych warunkach, które zmieniają wyświetlane wartości tekstowe zmiennych bignumowych na takie, które posiadają tylko pierwsze 100 cyfr. W przypadku wyświetlania punktów doświadczenia, cały status zostaje uproszczony tylko do ukazania fragmentu wymaganej wartości expa. | 27.02.2025
  • Poprawiono memory leak w funkcji komendy pozwalającej na archiwizację całkowitego doświadczenia (!transfer). | 27.02.2025
  • Alternatywnym wykorzystaniem komendy !transfer jest od teraz komenda również komenda !archive. | 27.02.2025
  • Przywrócono dawną komendę techniczną pozwalającą na wyświetlanie statycznej wartości tekstowej przypisanej do postaci jako komunikatu o awansie. [MasterAdvLevel / !showstaticadvance / !showadv / !advance] | 27.02.2025
  • Zmiana nazwy zmiennej przypisanej do postaci: MasterAdvLevel -> AdvanceStaticValue. | 27.02.2025

DankoMod 1.24 | 28.02.2025 - 01.03.2025

  • Wprowadzono nową funkcję (actions): luaActionBigNumFishing (LUA: doBigNumFishing). | 28.02.2025
  • Zaktualizowano skrypt odpowiadający za wędkowanie oraz wprowadzono do skryptu nową funkcję luaActionBigNumFishing zamiast wcześniejszej bazującej na próbach treningu z limitem int32. Obecna funkcja luaActionBigNumFishing, która stanowi podstawę zaktualizowanego systemu łowienia jest oparta w większości o wartości bignumowe. | 28.02.2025
  • Dodano nowe zmienne przypisane do postaci: FishingSkillLevelBigNum, FishingTriesCurrentBigNum oraz ReqFishingSkillLevelBigNum, ReqPercentFishing (int). | 28.02.2025
  • Wymagane próby treningu potrzebne do kolejnych poziomów wędkowania zostały ułatwione, jednak dotyczy to głównie początkowych poziomów. W dłuższym terminie trudność powinna być zbliżona do poprzedniego systemu. | 28.02.2025
  • Poprawiono wyświetlanie aktualizacji statusu paska postępu wędkowania. | 28.02.2025 / 01.03.2025
  • Zaktualizowano wyświetlanie fishing upów (awansu w wędkarstwie / w poziomie wędkowania): | 28.02.2025

Awansowano w wędkarstwie.
[Poziom]

Aktualne wyświetlanie fishing upa.

DankoMod 1.25 | 01.03.2025

  • Naprawiono wyświetlanie prawidłowego stanu paska postępu dla umiejętności wędkarstwo po zalogowaniu. | 01.03.2025
  • Zmieniono mechanikę gry odpowiedzialną za awans w poziomie magicznym: | 01.03.2025
    • Nowe wartości przypisane do postaci: MagicLevelBigNum, ManaSpentCurrentBigNum, ReqManaSpentBigNum oraz ReqPercentMagLvl (int). | 01.03.2025
    • Bazowa wymagana wartość wyczerpania many wynosi: 10. Każdy kolejny poziom zwiększa wymagania x3. | 01.03.2025
    • Wcześniejsze podsumowanie łącznie wyczerpanej many nie uległo zmianie.
    • Aktualizacja / poprawa prawidłowego wyświetlania paska postępu poziomu magicznego w oparciu o nową mechanikę / system. | 01.03.2025
    • Zaktualizowano sposób wyświetlania awansu w poziomie magicznym. | 01.03.2025
  • Zaktualizowano komendę !mana pod nową mechanikę awansów w poziomie magicznym (zrzut ekranu z widocznymi logami testowymi): | 01.03.2025
Nowe działanie komendy !mana.

13:08 Do awansu na kolejny poziom magiczny potrzeba wyczerpac jeszcze 15.514.700 many.


  • Poprawiono prawidłowe wyświetlanie się paska postępu poziomu magicznego po zalogowaniu (wcześniej wyświetlana była przez moment wartość procentowa nieaktualna, a dopiero później aktualizowana była wartość najnowsza). | 01.03.2025

DankoMod 1.26 | 01.03.2025

  • Wprowadzono ograniczenie wynoszące możliwe zdobycie maksymalnie 200. poziomu dla umiejętności walki wręcz, obuchem, mieczem, toporem, dystansowej oraz dla obrony. Ograczenie dotyczy zabezpieczenia zmiennych prób treningu przed przepełnieniem (int32). Próba nakładki bignumowej użytej w przypadku wędkowania oraz poziomu magicznego na ten moment nie zostanie zastosowana dla w/w ograniczonych skilli. | 01.03.2025
  • Dodano więcej informacji w komendach !stats / !total | 01.03.2025
  • Przetłumaczono na język polski kolejne komunikaty / informacje o błędach / informacje o awansach w wybranych umiejętnościach, itd. | 01.03.2025

DankoMod 1.27 | 01.03.2025

  • Poprawiono wyświetlanie paska z punktami zdrowia, gdy HP jest większe niż ~21,5 mln (~21,5kk = ~int32-1 / 100). Problem dotyczył utraty precyzji przybliżonej wartości procentowej stanu HP spowodowanej ograniczeniem zakresu zmiennych przechowujących informacje o punktach zdrowia (int32). Sam zakres punktów zdrowia nie został zmieniony, jednak została dodana funkcja, która przelicza tymczasowe zmienne oparte o punkty zdrowia na zakres int64, co pozwala na bardziej dokładne obliczenia i zwracanie poprawnej wartości w kliencie gry. | 01.03.2025

DankoMod 1.28 | 02.03.2025

  • Wprowadzono dodatkowe zabezpieczenie dot. tzw. problemu roku 2038, które jest związane z limitem t_time (int32). Obecnie sprawdzane jest przepełnienie zmiennej lastologin podczas wyświetlania pierwszej wizyty i/lub ostatniej wizyty. Dodatkowo cały czas w silniku jest aktywna funkcja wprowadzona wcześniej (prawdopodobnie jeszcze za czasów Danko RPG [Mod) oparta o ticki serwerowe, która ustawia lastlogin na 0 (tzw. pierwsza wizyta), jeśli lastlogin będzie większy niż 2147483647 (ponad 2 miliardy 147 milionów sekund: int32). Testy na symulowanych datach powyżej 2038 roku wykazały, że problem roku 2038, który pojawi się z chwilą tworzenia tego zapisu w Changelogu, za ~13 lat nie powinien już crashować serwera, jak to miało miejsce wcześniej przy dawniejszych wersjach silnika gry. Próby implementacji 64-bitowych zmiennych czasowych na ten moment okazały się nie działać prawidłowo z uwagi na 32-bitową architekturę całego silnika gry. Jeśli nastąpi przejście na 64-bitowy silnik gry, wówczas możliwe będzie prawidłowe formatowanie lastlogin powyżej 32-bitowego integera. | 02.03.2025
  • Sposób formatowania wyświetlania informacji o ostatniej wizycie uległ zmianie. | 02.03.2025

DankoMod 1.29 | 03-04.03.2025

  • Zmiana w wykorzystaniu mechaniki Mnożnika Zewnętrznego: | 03-04.03.2025
    • Dodano nową zmienną przypisaną do postaci: MnoznikWewnetrznyWykladnik (uint64). | 03.03.2025
    • Zmiana nazwy funkcji: LuaActionDankoModTransferZmoznikaDodDoTemp -> LuaActionDankoModMulExpZmnoznikWewnetrzny (LUA: doDankoModAddMnoznikDodDoMnoznikTemp -> doDankoModMulExpBaseMW). | 04.03.2025
    • Funkcja LuaActionDankoModMulExpZmnoznikWewnetrzny zwiększa x10 aktualne doświadczenie na danym poziomie oraz automatycznie oblicza pozostałe doświadczenia: całkowite, tymczasowe (wymagane wyświetlane w interfejsie gry), pozostałe do kolejnego lvl upa. Jest to zaktualizowana funkcjonalność przedmiotu (ID: 5093) Mikstura Uwolnienia. | 04.03.2025
    • Mikstura Uwolnienia zwiększa aktualny wymagany exp na danym poziomie x10 oraz redukuje wykładnik potęgowy o podstawie 10 o 1 dla wartości MnoznikWewnetrznyWykladnik. | 04.03.2025
    • MnoznikWewnetrznyWykladnik bazuje na imporcie / konwertowaniu z Mnożnika Zewnętrznego. Konwersja jest mechaniką około-gameplayową i może być na ten moment wykonana jedynie z poziomu plików. Zatem każdy wykładnik potęgowy o podstawie 10 Mnożnika Zewnętrznego może być przeniesiony jako identyczna wartość do Mnożnika Wewnętrznego. Do transferów może dochodzić w całości, tak aby wartość Mnożnika Zewnętrznego została zredukowana do minimalnej wartości równej x1 lub o wybraną, dowolną wartość, o ile gracz posiada odpowiednią ilość Mnożnika Zewnętrznego, aby wykonać ów transfer. O transferach decyduje Admin / Game Master. | 04.03.2025
    • Usunięto nieaktualną funkcję: LuaActionDankoModAddMnoznikDodatkowy (LUA: doDankoModAddMnoznikDodatkowy). | 04.03.2025
    • Usunięto bignumową wartość przypisaną do postaci: Mnożnik Dodatkowy. | 04.03.2025
    • Przedmiot: Mikstura Przyrostu v2 (ID: 5092) został dezaktywowany / wyłączony z modułu akcji. | 04.03.2025

DankoMod 1.30 | 05-06.03.2025

  • Dodano nową wartość przypisaną do postaci ExpBoostT1 (int32). | 05.03.2025
  • Dodano nową wartość przypisaną do postaci show_boost1 (int32). | 05.03.2025
  • Zmienna show_boost1 przechowuje informacje o stanie wyświetlania wartości ExpBoostT1. | 05.03.2025
  • Nowa komenda: !expboost (funkcja: showExpBoostT1) pozwala wyświetlać i stale aktualizować stan w dolnej części wewnętrznego ekranu gry, wartość: Exp Boost T1. Aby wyłączyć wyświetlanie wzmocnienia punktów doświadczenia wystarczy ponownie wprowadzić komendę !expboost. Analogiczna aktywacja, w przypadku, gdy gracz ma zamiar ponownie wyświetlać stan boosta. | 05.03.2025
  • Exp Boost T1 (Wzmocnienie punktów doświadczenia Tieru 1) pozwala na zwiększenie wszystkich mnożników odpowiadających za otrzymywane punkty doświadczenia o +100% na każde 100 podstawowych jednostek ów wartości. Po każdym lvl upie, wartość jest redukowana o -100% (-x1). Mnożnik ten jest już aktywny z uwagi na aktualizację funkcji odpowiedzialnej za lvl up (przedmiot: Mikstura Doświadczenia). Jednak na ten moment nie jest możliwe zwiększenie go bezpośrednio w grze. | 06.03.2025
  • Całkowicie usunięto Mnożnik Tymczasowy z gry. | 06.03.2025
  • Zaktualizowano statystyki postaci wyświetlane po wykorzystaniu komendy !stats / !total. | 06.03.2025
    • Usunięto informacje o Mnożniku Tymczasowym. | 06.03.2025
    • Dodano informacje o mnożnikach: Wewnętrzny oraz Wzmocnienie punktów doświadczenia Tieru 1. | 06.03.2025
  • Informacja dodatkowa: Wprowadzenie Exp Boost T1 do gry nie uwzględnia zabezpieczenia przed przepełnieniem. Z uwagi na gameplayowo planowane stosunkowo niskie tempo przyrostowości tego mnożnika, prawdopodobieństwo przepełnienia jest dość niskie. Dodatkowo wartość ta będzie mogła być wykorzystywana jako bonusowy exp dla początkowego etapu rozwoju postaci na serwerach testowych / sezonowych. | 06.03.2025

DankoMod 1.31 | 07.03.2025

  • Nowa funkcja: LuaActionDankoModAddExpBoostT1 (LUA: doAddExpBoostT1). | 07.03.2025
  • Zmiana przedmiotu: Shield Potion -> Zwiekszenie Exp Boost T1 (ID: 5112). | 07.03.2025
  • Przedmiot: Zwiekszenie Exp Boost T1 Zwiekszenie Exp Boost T1 (ID: 5112) zwiększa wartość "wzmocnienie punktów doświadczenia tieru 1" o +100%. Zmieniona grafika, nazwa oraz funkcjonalność z dawnego przedmiotu: Shield Potion Shield Potion (ID: 5112) | 07.03.2025
  • Zmieniono kolor wyświetlania informacji o doświadczeniu po użyciu Mikstury Doświadczenia. | 07.03.2025
  • Usunięto czary: exori static test, exori reborn, exori static old, exura full oraz exori full. | 07.03.2025
  • Zmiana wymaganego poziomu magicznego z 1 na 5 dla czaru exori novoc. | 07.03.2025
  • Usunięto kilku nieaktualnych NPC. | 07.03.2025
  • Zmiana nazwy NPC: Seller -> Sprzedawca. | 07.03.2025
  • Zmiana nazwy NPC: Backpack Seller -> Sprzedawca Plecakow. | 07.03.2025
  • Usunięto czary: waste, mega waste. | 07.03.2025
  • Dodano czary: waste v1 (mana: 10.000, szybkość: +200), waste v2 (mana: 20.000, szybkość: +200), waste v3 (mana: 50.000, szybkość: +1.000), waste v4 (mana: 100.000, szybkość: +1.000), waste v5 (mana: 500.000, szybkość: +1.000). Wymagany poziom magiczny na wszystkie nowe czary typu waste wynosi: 0 (minimalny, mlvl początkowy). Szybkość dla nowych czarów waste jest chwilowo dodawana do obecnej prędkości gracza, a nie mnożona według aktualnej wartođci i dodawana o dodatkową wybraną wartość jak dla wcześniejszych czarów. Wzory zwiększenia szybkości postaci zostały dla dawnych czarów przyspieszających (np. utani hur). | 07.03.2025

DankoMod 1.32 | 08-09.03.2025

  • Wprowadzono system liczenia pokonanych potworów. Każdy mob ma osoby licznik. Liczniki zapisywane są w osobnym pliku powiązanym z graczem, ale nie bezpośrednio w pliku gracza. | 08.03.2025
  • Usunięto kilka nieaktualnych skryptów akcji (LUA). | 09.03.2025
  • Usunięto skrypty odpowiadające za dawny system leczenia HP/MP. Funkcjonalność wszystkich przedmioty typu jedzenie została wyłączona. | 09.03.2025
  • Zaktualizowano ofertę przedmiotów NPC Sprzedawca. | 09.03.2025
    • Mikstura Abstrakcji x100, Mała Mikstura Zdrowia x100, Mała Mikstura Many x100. | 10.000 monet.
    • Duza Mikstura Zdrowia x100, Duza Mikstura Many x100. | 1.000.000 monet.
NPC Sprzedawca zrzut ekranu.
  • Dodano nową komendę: !commands / !komendy, które wyświetlają informacje o wcześniejszych komendach. | 09.03.2025
Fragment wyświetlanych informacji przez nową komendę !commands

11:58 Komenda: !exp - wyswietla informacje o punktach doswiadczenia.
11:58 Komendy: !mana / !manaspent - wyswietla informacje o wymaganiach do kolejnego poziomu magicznego.
11:58 Komenda: !hp - wyswietla informacje o punktach zdrowia.
11:58 Komenda: !mp - wyswietla informacje o punktach many.
11:58 Komendy: !bank / !bilans / !saldo / !balance - wyswietla informacje o posiadanych monetach.
11:58 Komendy: !stats / !total - wyswietla szczegolowe statystyki postaci.
11:58 Komenda: !statstxt - generuje snapshot postaci ze szczegolowymi statystykami postaci.
11:58 Komenda: !report - pozwala stworzyc raport.
11:58 Komenda: !online - wyswietla liste zalogowanych postaci.
11:58 Komenda: !uptime - wyswietla czas dzialania serwera.
11:58 Komenda: !uptime - wyswietla czas dzialania serwera.
11:58 Komendy: !transfer / !archive - transfer calkowitych punktow doswiadczenia do archiwalnych punktow doswiadczenia.
11:58 Komendy: !regen / !regeneration - proba leczenia punktow zdrowia w oparciu o punkty regeneracji.
11:58 Komendy: !showstaticadvance / !showadv / !advance - komenda deweloperska, testowa, archiwizacyjna do wyswietlania informacji / awansow typu advance.
11:58 Komenda: !expboost - komenda pozwala uruchomic stale wyswietlanie informacji o aktualnym stanie wzmocnienia punktow doswiadczenia tieru 1 (Exp Boost T1).
11:58 !komendy
11:58 Komenda: !exp - wyswietla informacje o punktach doswiadczenia.
11:58 Komendy: !mana / !manaspent - wyswietla informacje o wymaganiach do kolejnego poziomu magicznego.
11:58 Komenda: !hp - wyswietla informacje o punktach zdrowia.
11:58 Komenda: !mp - wyswietla informacje o punktach many.
11:58 Komendy: !bank / !bilans / !saldo / !balance - wyswietla informacje o posiadanych monetach.
11:58 Komendy: !stats / !total - wyswietla szczegolowe statystyki postaci.
11:58 Komenda: !statstxt - generuje snapshot postaci ze szczegolowymi statystykami postaci.
11:58 Komenda: !report - pozwala stworzyc raport.
11:58 Komenda: !online - wyswietla liste zalogowanych postaci.
11:58 Komenda: !uptime - wyswietla czas dzialania serwera.
11:58 Komenda: !uptime - wyswietla czas dzialania serwera.
11:58 Komendy: !transfer / !archive - transfer calkowitych punktow doswiadczenia do archiwalnych punktow doswiadczenia.
11:58 Komendy: !regen / !regeneration - proba leczenia punktow zdrowia w oparciu o punkty regeneracji.
11:58 Komendy: !showstaticadvance / !showadv / !advance - komenda deweloperska, testowa, archiwizacyjna do wyswietlania informacji / awansow typu advance.
11:58 Komenda: !expboost - komenda pozwala uruchomic stale wyswietlanie informacji o aktualnym stanie wzmocnienia punktow doswiadczenia tieru 1 (Exp Boost T1).

DankoMod 1.33 | 10-12.03.2025

  • Zaktualizowano generowane snapshoty HTML. | 10-12.03.2025

DankoMod 1.34 | 12.03.2025

  • Wprowadzono generowanie oraz sortowanie listy pokonanych potworów dla automatycznie generowanych snapshotów stanu postaci w HTML. | 12.03.2025

Przykład nowego rodzaju snapshota postaci (snapshot podstawowy uproszczony):

Snapshot #2: Test Char 5 | DankoMod s1 | 2025-03-12 18:19

Statystyki podstawowe

Test Char 5
45.000.000
1.000.000
40.000.000
212
Doświadczenie aktualne 212
Doświadczenie wymagane 1.278
Doświadczenie całkowite 4.901
Doświadczenie archiwalne 0
Mnożnik Podstawowy x1
Mnożnik Zewnętrzny x10???
Mnożnik Wewnętrzny x1056.000.874.119.424
Wzmocnienie punktów doświadczenia
(Exp Boost T1)
+1%
Serwerowy mnożnik ułatwiający x1
Serwerowy mnożnik utrudniający x1
Mnożnik Porażek x4
Doświadczenie 4.901
Poziom 9
Poziom magiczny 11
Wymagana mana 1.771.470
Łącznie wyczerpana mana 2.001.320
Czas online 0 dni 3 godzin
Punkty zdrowia 45.000.000
Punkty many 1.000.000
Punkty regeneracji 40.000.000
Walka pięścią 1410067455
Walka obuchem 10
Walka mieczem 10
Walka toporem 10
Walka dystansowa 10
Obrona 15
Wędkarstwo 10
Wymagane próby łowienia 20
Próby łowienia 0
Złowione małe ryby 0

Pozostałe informacje

Łącznie zregenerowane punkty zdrowia przez punkty regeneracji 78.025
Monety 1.000
Porażki 3
Sezon Brak sezonow

Pokonane potwory

[L1] Mob 139
[L2] Mob 73
[L3] Mob 25
[L4] Mob 3

Wykorzystane przedmioty

Mikstura Doświadczenia 170
Mikstura Przyrostu 325
Mikstura Przyrostu v2 0
Mikstura Uwolnienia 0
Mikstura Abstrakcji 0
Mikstura Regeneracji 0
Duża Mikstura Regeneracji 0
Mikstura Regeneracji Kompletnej 0
Mikstura Zdrowia 39
Duża Mikstura Zdrowia 33
Mikstura Many 25
Duża Mikstura Many 59
Duża Ryba 0
Klejnot v1 0
Klejnot v2 0
Klejnot v3 0
Klejnot v4 0
Klejnot v5 0
Klejnot v6 0
Klejnot v7 0
Klejnot v8 0
Klejnot v9 0
Klejnot v9 0

Dodatkowe uwagi co do pokazowego wyglądu testowego, przykładowego snapshota w Dzienniku Zmian: Wszystkie właściwości selektorów w CSS nie zostały w pełni przeniesione na ów stronę, zatem wygląd migawki odbiega minimalnie od oryginalnej prezentacji wizualnej dostępnej w archiwum.

DankoMod 1.34.1 | 12-13.03.2025

  • Dodano moby: [L01] Labor, [L02] Istota, [L03] Atotsi, [L04] Fioletowy Byt, [L05] Mroczny Byt. | 12.03.2025
  • Zaktualizowano peryferia Głównego Kontynentu, usunięto poprzednie moby z tej lokacji oraz wprowadzono w/w. | 13.03.2025

DankoMod 1.35 / 1.35.1 | 14.03.2025

  • Usunięto nieaktualne zmienne przypisane do postaci (z dawnych projektów: Danko Mod ~1.8, Danko RPG [Mod]): | 14.03.2025


	TotalHealth = "0";
	TotalMana = "0";
	TmpArchiveHP = "0";
	TmpArchiveMP = "0";
	TotalExperience = "0";
	TotalReborn = "0";
	TotalLevel = "0";
	ZeroValue = "0";
	LvlTicksBigNum = "0";
	FastMulTmp = "1";
	MasterfulReborn = "0";
	AltReborn = "0";
	TotalMaglvl = "0";

	PoziomFragment = "0";

	TymczasowyMnoznikPoziomu = "1";
	Trudnosc = "0";
	ZablokowanyPoziom = "0";
	OdblokowanyPoziom = "0";
	PoziomNotacjaWykl = "0";

	RedPotionNumberBigNum = "0";
	BluePotionNumberBigNum = "0";
	RedBluePotionNumberBigNum = "0";
	PowerPotionNumberBigNum = "0";
	PowerPlusPotionNumberBigNum = "0";
	OrangePotionNumberBigNum = "0";

	PowerPotionv2NumberBigNum = "0";
	PowerPotionv3NumberBigNum = "0";
	PowerPotionv4NumberBigNum = "0";
	PowerPotionv5NumberBigNum = "0";
	
	MulPotionNumberBigNum = "0";
	
	exp_part_one = 100.00;
	exp_part_two = "0";
	mastery_exp = "0";
	mastery_exp_req = "0";
	mastery_exp_total = "0";
	exp_total_part_one = 0;
	exp_total_wykladnik = "0";
	MasteryLevel = "0";

	AmountOfPowerPotion = "0";
	AmountOfHealthPotion = "0";
	AmountOfLargeHealthPotion = "0";
	AmountOfManaPotion = "0";
	AmountOfLargeManaPotion = "0";
	AmountOfShieldPotion = "0";
	AmountOfLargeShieldPotion = "0";
	AmountOfUltimatePotionv1 = "0";
	AmountOfUltimatePotionv2 = "0";
	

DankoMod 1.36 / 1.36.1 | 14-15.03.2025

  • Dodano nowe zmienne przypisane do postaci: ZwiekszenieMnoznikaPodstNPCProby (uint64), TotalMnoznikPodstawowyNPC (bignum). | 14.03.2025
  • Dodano funkcje (NPC): NpcAddProbyMnoznika, NpcAddMnoznikPodstawowy oraz NpcAddMnoznikPodstawowyTotal. | 14.03.2025
  • Nowy testowy NPC: Test NPC 2, który pozwala zwiększyć Mnożnik Podstawowy w zamian za monety. | 14.03.2025
  • Zaktualizowano generowane snapshoty postaci. | 14.03.2025
  • Dodano NPC: Increaser. Lokalizacja: Drugie piętro Temple. NPC pozwala zwiększyć Mnożnik Podstawowy o +1. Każde zwiększenie mnożnika wymaga 1.000 wymonet. Wymagania: 10.000 poziom. | 15.03.2025
  • Dodano klejnoty do loota/dropu z potworów: [L01] Labor, [L02] Istota, [L03] Atotsi, [L04] Fioletowy Byt oraz [L05] Mroczny Byt. | 15.03.2025
  • Usunięto przedmiot Mikstura Uwolnienia z dropu potwora: [L03] Atotsi. | 15.03.2025
  • Usunięto przedmiot Mikstura Uwolnienia z dropu potwora: [L04] Fioletowy Byt. | 15.03.2025
  • Znacząco zredukowano drop przedmiotu Mikstura Uwolnienia z potwora: [L05] Mroczny Byt. | 15.03.2025
  • Zmniejszono podstawowe maksymalne zadawane obrażenia potwora [L05] Mroczny Byt: 400 -> 300. | 15.03.2025
  • Zmiana kolejności przedmiotów w dropie z potwora [L05] Mroczny Byt. | 15.03.2025
  • Usunięto przedmioty Mikstura Regeneracji, Mikstura Many z dropu potwora [L05] Mroczny Byt. | 15.03.2025
  • Nowy potwór: [L06] Istota Doswiadczenia. Poziom: 600. Maksymalne obrażenia: 500. Punkty zdrowia: 1.100.000. Drop: Klejnoty v4, Mikstura Doswiadczenia. | 15.03.2025
  • W Odległych Terenach pojawiły się Istoty Doświadczenia (potwór: [L06] Istota Doswiadczenia). | 15.03.2025
Istoty Doświadczenia znajdujące się na Odległych Terenach.

Mapping lokacji Odległe Tereny nie został ukończony, stąd też na zrzucie ekranu można zauważyć brak wykończeń obramowań części terenu.

  • Usunięto nieaktualne moby: [L1] Mob, [L2] Mob, [L3] Mob, [L4] Mob, [L5] Mob, [L6] Mob, [L7] oraz Test mob 2. | 14.03.2025

DankoMod 1.36.2 | 15.03.2025

  • Nowy potwór: [L06] Istota Przyrostu. Poziom: 600. Maksymalne obrażenia: 500. Punkty zdrowia: 1.100.000. Drop: Klejnoty v4, Mikstura Przyrostu. | 15.03.2025
  • W Odległych Terenach pojawiły się Istoty Doświadczenia (potwór: [L06] Istota Przyrostu). | 15.03.2025

DankoMod | Wersja: 1.37.2 | Świat: s1 | 19.03.2025

  • Usunięto funkcję aktualizacjaMnoznikPodstawowy opartą o ticki serwerowe. Od teraz Mnożnik Podstawowy nie jest już redukowany w oparciu o wspomniane ticki. | 19.03.2025
  • Mnożnik Podstawowy jest redukowany o wartość 1 przy każdym awansie w poziomie (level up). | 19.03.2025
  • Optymalizacja formatowania bignumowego czasu online gracza oraz pełne wyświetlenie dni, godzin, minut oraz sekund w generowanych snapshotach HTML postaci. | 19.03.2025

DankoMod | Wersja: 1.38.2 | Świat: s1 | 22.03.2025

  • Nowa wartość bignumowa / tekstowa (string) przypisana do postaci: MnoznikLevelBigNum. | 22.03.2025
  • Zmiana wzoru wymaganych punktów doświadczenia. Zamiast mnożenia poziomem, jest wykorzystywana nowa wartość: mnożnik poziomu. | 22.03.2025
  • Nowa fukcja NPC: luaCheckMnoznikLevelBigNum / NpcDankoModCheckMnoznikLevelBigNum. | 22.03.2025
  • Nowa fukcja NPC: luaNpcRedukcjaMnoznikLevelBigNum / NpcDankoModRedukcjaMnoznikLevelBigNum. | 22.03.2025
  • Nowy NPC w Temple: Reduktor, który pozwala za 1.000.000.000 monet na redukcję wymaganych punktów doświadczenia (/10), o ile mnożnik poziomu wynosi 100.000 lub powyżej. Efektem ubocznym, balansującym jest również redukcja Mnożnika Podstawowego (/10). Redukcja punktów doświadczenia jest odpowiednio logowana, zachowując informacje o zredukowanym wymaganym doświadczeniu, aby można było je wykorzystać w ramach podsumowań całkowitego wymaganego doświadczenia na danym poziomie. | 22.03.2025
  • Funkcje NpcDankoModCheckMnoznikLevelBigNum oraz NpcDankoModRedukcjaMnoznikLevelBigNum pozwalają na zmianę argumentu, co może być wykorzystywane przy balansowaniu potencjalnie innych światów. Zatem dla wybranych światów redukcja może być większa / mniejsza i/lub będzie można dokonać jej wcześniej / później w zależności od typu świata oraz zdefiniowanych reguł gry. | 22.03.2025

DankoMod | Wersja: 1.38.3 | Świat: s1 | 22.03.2025

  • Nowy potwór: [L07] Istota Mroku. | 22.03.2025
    • Poziom potwora: 700
    • HP: 11.000.000
    • Maksymalne zadawne obrażenia: 3.500
    • Prędkość: 300
    • Drop:
    • Przedmiot: Klejnot v4 - maksymalna ilość: 25, szansa ~80%
    • Przedmiot: Klejnot v5 - maksymalna ilość: 15, szansa ~80%
    • Przedmiot: Klejnot v6 - maksymalna ilość: 10, szansa ~80%
    • Przedmiot: Mikstura Przyrostu - maksymalna ilość: 160 (80x2), szansa ~95%
    • Przedmiot: Mikstura Doswiadczenia - maksymalna ilość: 20, szansa ~90%
  • Dodano nowe lokację w Odgległych Terenach z potworem [L07] Istota Mroku. | 22.03.2025

DankoMod | Wersja: 1.38.4 | Świat: s1 | 24.03.2025

  • Nowa lokacja: Wielka Wieża. Teleportacja do wybranej lokacji dostępna u zaktualizowanego NPC Connector. Wymagania: 100.000.000 monet oraz minimum 100.000 poziom. | 24.03.2025
  • Dodano NPC Increaser v2, który pozwala na znacznie szybsze zwiększanie Mnożnika Podstawowego niż wcześniejszy NPC Increaser. Increaser v2 jest dostępny w Wielkiej Wieży na pierwszym piętrze. | 24.03.2025
  • Dodano NPC Sprzedawca Mikstur, który pozwala na zakup mikstur: zdrowia duża/mała, many duża/mała, uwolnienia, abstrakcji, regeneracji kompletnej, doświadczenia. NPC dostępny jest w Wielkiej Wieży na pierwszym piętrze. | 24.03.2025

DankoMod | Wersja: 1.38.5 | Świat: s1 | 25.03.2025

  • Nowy potwór: [L08] Obronca Wiezy. | 25.03.2025
    • Poziom potwora: 800
    • HP: 50.000.000
    • Maksymalne zadawne obrażenia: 15.000
    • Prędkość: 350
    • Drop:
    • Przedmiot: Klejnot v6 - maksymalna ilość: 25, szansa ~80%
    • Przedmiot: Klejnot v7 - maksymalna ilość: 15, szansa ~80%
    • Przedmiot: Klejnot v8 - maksymalna ilość: 10, szansa ~80%
  • Potwory [L08] Obronca Wiezy można znaleźć na pierwszym piętrze Wielkiej Wieży. | 25.03.2025

DankoMod | Wersja: 1.38.6 | Świat: s1 | 26.03.2025

  • Nowy potwór: [L09] Obronca Wiezy. | 26.03.2025
    • Poziom potwora: 900
    • HP: 65.000.000
    • Maksymalne zadawne obrażenia: 17.000
    • Prędkość: 350
    • Drop:
    • Przedmiot: Klejnot v7 - maksymalna ilość: 25, szansa ~95%
    • Przedmiot: Klejnot v8 - maksymalna ilość: 20, szansa ~95%
  • Potwory [L09] Obronca Wiezy można znaleźć na pierwszym piętrze Wielkiej Wieży. | 26.03.2025
  • Usunięto spawny / lokacje z potworami: [P8] Entity of Void, [P9] Entity of Void, [P10] Green Void Entity, [P11] Green Non-Existence, [P12] Green Non-Existence, [P13], [P14], [P15], [P16] oraz [P17]. | 26.03.2025

DankoMod | Wersja: 1.38.7 | Świat: s1 | 28.03.2025

  • Nowy potwór: [L10] Czerwony Byt. | 28.03.2025
    • Poziom potwora: 1.000
    • HP: 200.000.000
    • Maksymalne zadawne obrażenia: 100.000
    • Prędkość: 600
    • Drop przedmiotów:
    • Klejnot v6 - maksymalna ilość: 50, szansa ~99-100%
    • Klejnot v6 - maksymalna ilość: 60, szansa ~95%
    • Klejnot v7 - maksymalna ilość: 50, szansa ~95%
    • Klejnot v8 - maksymalna ilość: 25, szansa ~95%
    • Klejnot v9 - maksymalna ilość: 3, szansa ~95%
    • Klejnot v9 - maksymalna ilość: 5, szansa ~20%
    • Klejnot v10 - maksymalna ilość: 1, szansa ~2%
    • Plecak z przedmiotami (szansa ~2%):
    • Klejnot v6 - maksymalna ilość: 5, szansa ~99-100%
    • Plecak z przedmiotami (szansa ~2%):
    • Klejnot v6 - maksymalna ilość: 5, szansa ~99-100%
  • Nowy potwór: [L11] Oddany Obronca. | 28.03.2025
    • Poziom potwora: 1.100
    • HP: 250.000.000
    • Maksymalne zadawne obrażenia: 110.000
    • Prędkość: 500
    • Drop przedmiotów:
    • Klejnot v6 - maksymalna ilość: 55, szansa ~99-100%
    • Klejnot v6 - maksymalna ilość: 65, szansa ~95%
    • Klejnot v7 - maksymalna ilość: 55, szansa ~95%
    • Klejnot v8 - maksymalna ilość: 30, szansa ~95%
    • Klejnot v9 - maksymalna ilość: 10, szansa ~95%
    • Klejnot v9 - maksymalna ilość: 15, szansa ~20%
    • Klejnot v10 - maksymalna ilość: 1, szansa ~2%
    • Plecak z przedmiotami (szansa ~2%):
    • Klejnot v6 - maksymalna ilość: 5, szansa ~99-100%
    • Plecak z przedmiotami (szansa ~2%):
    • Klejnot v6 - maksymalna ilość: 5, szansa ~99-100%
  • Potwory [L10] Czerwony Byt oraz [L11] Oddany Obronca można znaleźć na drugim piętrze Wielkiej Wieży. | 28.03.2025
  • Usunięto lokację z potworami: [P8] Entity of Void oraz [P9] Entity of Void | 28.03.2025
  • Usunięto potwory / bossy: [P8] Entity of Void oraz [P9] Entity of Void | 28.03.2025
  • Usunięto potwory / bossy: | 28.03.2025
    • Power of Eternity [10000000]
    • [P1] Leveler
    • [P1] Basic Mob
    • [P2] Destor
    • [P3] Larver
    • [P4] Larverer
    • [P5] Larver
    • [P6] Boosted Spider
    • [P7] Larver
    • [P7] Entity of Void
    • [P8] Entity of Void
    • [P9] Entity of Void
    • [P10] Green Void Entity
    • [P11] Green Non-Existence
    • [P12] Green Non-Existence
    • [P13]
    • [P14]
    • [P15]
    • [P16]
    • [P17]
    • [P00] Test mob
  • Usunięto następujących NPC z poziomu plików oraz z mapy | 28.03.2025
    • Mistrz Teleportacji
    • Tepek

DankoMod | Wersja: 1.39.7 | Świat: s1 | 29.03.2025

  • Nowa zmienna przypisana do postaci: IdRedukcjiExpa (int32). | 29.03.2025
  • Nowa zmienna przypisana do postaci: ExpRedukcjaTotalTmp (string / przetwarzanie bignumowe). | 29.03.2025
  • Dodano informacje o stanie mnożnika poziomu w wyświetlanych statystykach postaci (!stats / !total). | 29.03.2025
  • Dodano do logów informacje o identyfikatorze danej redukcji punktów doświadczenia oraz informację o tymczasowej łącznej redukcji punktów doświadczenia. Dodatkowo logi są opisywane poprzez dodanie uzupełnionego atrybutu "opis". | 29.03.2025
  • Zmieniono logowanie awansu w poziomie. Od teraz są dostosowane pod wyświetlanie dodatkowych informacji przy screenach z awansami. Wcześniejsza, tabelaryczna (HTML) forma logów została usunięta. | 29.03.2025

DankoMod | Wersja: 1.39.8 | Świat: s1 | 29.03.2025

  • Nowy potwór: [L12] Doswiadczony Obronca. | 29.03.2025
    • Poziom potwora: 1.200
    • HP: 300.000.000
    • Maksymalne zadawne obrażenia: 250.000
    • Prędkość: 600
    • Drop przedmiotów:
    • Klejnot v7 - maksymalna ilość: 55, szansa ~95-100%
    • Klejnot v8 - maksymalna ilość: 25, szansa ~95%
    • Klejnot v9 - maksymalna ilość: 20, szansa ~95%
    • Klejnot v10 - maksymalna ilość: 15, szansa ~95%
    • Plecak z przedmiotami (szansa ~2%):
    • Klejnot v10 - maksymalna ilość: 100, szansa ~99-100%
    • Plecak z przedmiotami (szansa ~2%):
    • Klejnot v6 - maksymalna ilość: 5, szansa ~99-100%
  • Potwory [L12] Doswiadczony Obronca można znaleźć na trzecim piętrze Wielkiej Wieży. | 29.03.2025

DankoMod | Wersja: 1.40.8 | Świat: s1 | 30.03.2025

  • Usunięcie / ograniczenie wycieku pamięci dla niektórych funkcji wykorzystujących GMP mpz. | 30.03.2025

DankoMod | Wersja: 1.41.8 | Świat: s1 | 31.03.2025

  • Ograniczenie ilości generowanych logów przy awansie w poziomie. | 31.03.2025

DankoMod | Wersja: 1.41.9 | Świat: s1 | 02.04.2025

  • Nowy potwór: [L13] Silny Obronca. | 02.04.2025
    • Poziom potwora: 1.300
    • HP: 250.000.000
    • Maksymalne zadawne obrażenia: 500.000
    • Prędkość: 500
    • Lokalizacja: Wielka Wieża - piętro 3 (dawniej piętro 4)
    • Drop przedmiotów:
    • Klejnot v9 - maksymalna ilość: 25, szansa ~95-100%
    • Klejnot v9 - maksymalna ilość: 100, szansa ~95%
    • Klejnot v10 - maksymalna ilość: 25, szansa ~95%
    • Plecak z przedmiotami (szansa ~10%):
    • Klejnot v10 - maksymalna ilość: 100, szansa ~99-100%
    • Klejnot v10 - maksymalna ilość: 100, szansa ~99-100%

DankoMod | Wersja: 1.42.9 | Świat: s1 | 04.04.2025

  • Nowa zmienna przypisana do postaci: AdditionalReqExperience (string / przetwarzanie bignum GMP mpz). | 04.04.2025
  • Nowa zmienna przypisana do postaci: show_exp_info (int32). | 04.04.2025
  • Nowa zmienna przypisana do postaci: save_logs_experience (int32). | 04.04.2025
  • Zmiany w Miksturze Doświadczenia: Można wyświetlać lub ukrywać i/lub wyłączyć aktualizowanie informacji o stanie punktów doświadczenia oraz stanie procentowym wymagań do kolejnego poziomu. Podobna funkcjonalność została dodana do zapisywania logów lvl upów. | 04.04.2025
  • Włączenie / wyłączenie wyświetlania szczegółowych informacji o zdobywanym doświadczeniu: !showexpinfo / !showexp / !showexpstats. | 04.04.2025
  • Włączenie / wyłączenie zapisywania logów podczas awansu w poziomie: !savelogs. | 04.04.2025
  • Dodano informację na chacie głównym przy awansie w poziomie, jeśli logi są zapisywane. | 04.04.2025
  • Zmiany w Miksturze Doświadczenia: Wprowadzono dodatkowe wymagania na kolejny poziom, które są obliczane na podstawie wzoru: (Poziom / 1000) + [suma dodatkowych wymagań]. Następnie [suma dodatkowych wymagań] jest dodawana do aktualnych wymaganych punktów doświadczenia do kolejnego poziomu. Zmiana na wysokich poziomach może znacznie utrudniać zdobywanie kolejnych poziomów, jednak planowane są również kolejne mechaniki ułatwiające grę, dla balansu wysokiego tempa przyrostu. | 04.04.2025

DankoMod | Wersja: 1.43.9 | Świat: s1 | 05.04.2025

  • NPC Reduktor od teraz resetuje dodatkowe wymagania doświadczenia na kolejny poziom. Zwiększające się tempo przyrostu ów wymagań dodatkowych wciąż będzie jednak przyspieszać wraz z coraz większym poziomem gracza. | 05.04.2025

DankoMod | Wersja: 1.44.9 | Świat: s1 | 05.04.2025

  • Nowa wartość przypisana do postaci: MnoznikMonetBigNum (string / przetwarzanie bignum GMP mpz). | 05.04.2025
  • Nowa wartość przypisana do postaci: AmountOfKlejnotOstateczny (string / przetwarzanie bignum GMP mpz). | 05.04.2025
  • Nowy przedmiot: Wzmocnienie Klejnotu Ostatecznego Wzmocnienie Klejnotu Ostatecznego (ID: 5125). Pozwala zwiększyć Mnożnik Monet. | 05.04.2025
  • Nowy przedmiot: Klejnot Ostateczny Klejnot Ostateczny (ID: 5126). Pozwala uzyskać monety w oparciu o wzór: Mnożnik Monet * 100.000. | 05.04.2025
  • Poprawiono mini błąd "kosmetyczny" dot. logowania lvl upów. | 05.04.2025
  • Zmiany w przedmiocie: Mikstura Uwolnienia Mikstura Uwolnienia: Zmiana transferu, od teraz Mnożnik Wewnętrzny pozwala zwiększyć Mnożnik Podstawowy x10, zamiast wcześniejszego zwiększenia x10 aktualnie posiadanych punktów doświadczenia na danym poziomie. Jest to zmiana znacząco ułatwiająca zdobywanie poziomów dla graczy ze stosunkowo wysokim postępem w grze, jednak planowane jest w związku z ów aktualizacją, zmiana pozyskiwania Mikstur Uwolnienia w przyszłości. | 05.04.2025
  • Zaktualizowano generowane snapshoty HTML postaci. Dodano informacje dotyczące wartości: Mnożnik Poziomu, Mnożnik Zewnętrzny [notacja wykładnicza], Mnożnik Zewnętrzny Tymczasowy [notacja wykładnicza], Mnożnik Monet, ilość wykorzystanych przedmiotów: Wzmocnienie Klejnotu Ostatecznego, ilość wykorzystanych przedmiotów: Klejnot Ostateczny. | 05.04.2025

DankoMod | Wersja: 1.44.10 | Świat: s1 | 05.04.2025

  • Wprowadzono kolejne piętro Wielkiej Wieży: Piętro 4. | 05.04.2025
  • Wprowadzono tabliczki informujące o piętrach i "parterze" Wielkiej Wieży. | 05.04.2025
  • Nowy NPC znajdujący się na 4 piętrze Wielkiej Wieży: NPC Pietro 4 Connector, który udziela tymczasowego (aż do momentu opuszczenia piętra) dostępu do piętra, na którym się znajduje. Wymagania: 10.000.000 poziom oraz 10.000.000.000 monet. | 05.04.2025
  • Nowy NPC znajdujący się na 4 piętrze Wielkiej Wieży: Sprzedawca Mikstur v2, który pozwala na zakup: 100x Mikstura Doswiadczenia [10.000.000 monet], 100x Mikstura Regeneracji Kompletnej [1.000.000.000 monet], 1x Mikstura Uwolnienia [1.000.000.000.000 monet]. | 05.04.2025
  • Nowy potwór: [L14] Oddany Silny Obronca. | 05.04.2025
    • Poziom potwora: 1.400
    • HP: 400.000.000
    • Maksymalne zadawne obrażenia: 1.000.000
    • Prędkość: 600
    • Lokalizacja: Wielka Wieża - piętro 4
    • Drop przedmiotów:
    • Klejnot v9 - maksymalna ilość: 25, szansa ~95-100%
    • Klejnot v9 - maksymalna ilość: 100, szansa ~95%
    • Klejnot v10 - maksymalna ilość: 25, szansa ~95%
    • Wzmocnienie Klejnotu Ostatecznego - maksymalna ilość: 10, szansa ~95%
    • Wzmocnienie Klejnotu Ostatecznego - maksymalna ilość: 20, szansa ~20%
    • Klejnot Ostateczny - maksymalna ilość: 5, szansa ~95%
    • Plecak z przedmiotami (szansa ~10%):
    • Klejnot v10 - maksymalna ilość: 100, szansa ~99-100%
    • Klejnot v10 - maksymalna ilość: 100, szansa ~99-100%
  • Usunięto możliwość zakupu Mikstury Uwolnienia u NPC Sprzedawca Mikstur. | 05.04.2025
  • Usunięto drop przedmiotu Mikstura Uwolnienia z potwora [L05] Mroczny Byt. | 05.04.2025

DankoMod | Wersja: 1.44.11 | Świat: s1 | 06.04.2025

  • Wprowadzono piętro 5 Wielkiej Wieży. | 06.04.2025
  • Nowy NPC znajdujący się na 5 piętrze Wielkiej Wieży: NPC Pietro 5 Connector. NPC udziela tymczasowego dostępu do 5 piętra. Wymagania: 15.000.000 poziom oraz 10.000.000.000 monet. | 06.04.2025
  • Nowy potwór: [L15] Obronca 5 Pietra. | 06.04.2025
    • Poziom potwora: 1.500
    • HP: 400.000.000
    • Maksymalne zadawne obrażenia: 1.100.000
    • Prędkość: 600
    • Lokalizacja: Wielka Wieża - piętro 5
    • Drop przedmiotów:
    • Klejnot v10 - maksymalna ilość: 25, szansa ~95-100%
    • Klejnot v10 - maksymalna ilość: 100, szansa ~95-100%
    • Klejnot v10 - maksymalna ilość: 100, szansa ~95-100%
    • Wzmocnienie Klejnotu Ostatecznego - maksymalna ilość: 10, szansa ~95%
    • Wzmocnienie Klejnotu Ostatecznego - maksymalna ilość: 20, szansa ~20%
    • Klejnot Ostateczny - maksymalna ilość: 10, szansa ~95%
    • Plecak z przedmiotami (szansa ~2%):
    • Wzmocnienie Klejnotu Ostatecznego - maksymalna ilość: 20, szansa ~95%
    • Wzmocnienie Klejnotu Ostatecznego - maksymalna ilość: 20, szansa ~95%

DankoMod | Wersja: 1.45.11 | Świat: s1 | 07-08.04.2025

  • Nowa wartość przypisana do postaci: MnoznikZewnetrznyTymczasowyWykladnik (uint64). | 06.04.2025
  • Nowa wartość przypisana do postaci: show_debug_info (int32). | 06.04.2025
  • Zmiany w funkcji: LuaActionDankoModMnoznikZewnetrzny. Od teraz Mikstura Abstrakcji zwiększa wartość MnoznikZewnetrznyTymczasowyWykladnik, definiowanego gameplayowo jako wartość wykładnika zmiennej o podstawie 10. Technicznie jest to zwiększenie Zewnętrznego Mnożnika Tymczasowego o 1. (MnoznikZewnetrznyTymczasowyWykladnik++). Przy takim tempie zwiększania wartości, łatwiej jest mieć wykładnik w formie jednej zmiennej, a nie fragmentów dużych wartości tekstowych, przy czym wcześniejsza forma kolejnych Mnożników Tymczasowych w ramach Mnożnika Zewnętrznego również jest planowana.

  • Zmiany w systemie zdobywania poziomów (Mikstura Doświadczenia):
    • Wprowadzono możliwość zdobycia awansu w poziomie więcej niż raz, jeśli zdobyte doświadczenie na to pozwala.
    • Z uwagi na limity wydajności przy dużych level upach, maksymalnie można awansować o 10.000 poziomów, jednak "nadmiarowe" punkty doświadczenia powinny być poprawnie przechowywane, a więc możliwe jest ich dalsze wykorzystanie aż do zmniejszenia limitu, gdy gracz osiągnie jeszcze większy poziom przy podobnym i/lub zmniejszającym się zdobytym doświadczeniu opartym o mnożniki. Inaczej to określając, w przypadku proporcjonalnie zwiększających się wymagań na kolejne poziomy, gracz powinien w końcu móc efektywnie nadmiar punktów doświadczenia wykorzystać w pełni.
    • Zmieniono sposób wyświetlania stanu wymaganych punktów doświadczenia. Została zmieniona ogólna prezentacja statystyk po wykorzystaniu Mikstury Doświadczenia oraz w przypadku multi-lvl upa, wyświetlany jest stan wszystkich lvl upów doświadczenia oraz końcowa wartość po przerwaniu potencjalnego łańcucha / combo lvl upów.
    • Dodano informacje debugowania dotyczące iterowania wielu awansów lub pojedynczego awansu, informacje można ukryć lub pokazać przez komendy: !showdebug / !debuginfo.
    • Dodano u dołu wewnętrznego ekranu gry informację o ilości jednoczesnych awansów w poziomie, o ile do takich dochodzi.
    • Dodano informacje o limicie zdobytych jednoczesnych awansów (10.000), o ile taki limit wystąpi.
    • Nowa funkcjonalność multi-lvl upowania została wprowadzona w taki sposób, aby być w pełni kompatybilna ze wcześniejszymi komendami wyświetlającymi / ukrywającymi logi chatu / zapisującymi logi do txt, m.in.: !showexp, !savelogs.

  • Zmiany w komendach:
    • Dodano komendy: !showdebug / !debuginfo, które pozwalają na wyświetlenie lub wyłączenie wyświetlania informacji debugowania dot. awansu w poziomie.
    • Zaktualizowano listę komend (!komendy / !commands).

DankoMod | Wersja: 1.46.11 | Świat: s1 | 12.04.2025

  • Zmiana w klasycznym doświadczeniu, od teraz przeznaczone jest do obliczania tempa przyrostu poziomu.
  • Nowe komendy: !reset / !reset_session / !reset_sesji, które pozwalają zrestartować uzyskany poziom podczas danej sesji (zmodyfikowane klasyczne doświadczenie).
  • Zaktualizowano listę komend. (!commands / !komendy)

DankoMod | Wersja: 1.46.12 | Świat: s1 | 13.04.2025

  • Dodano 6. piętro Wielkiej Wieży. Wymagania: poziom: 20.000.000, cena: 10.000.000.000 monet.
  • NPC: Increaser v3, który znajduje się na 6 piętrze Wielkiej Wieży. Pozwala zwiększyć Mnożnik Podstawowy [+1kk, +10kk, +100kk].

DankoMod | Wersja: 1.47.12 | Świat: s1 | 13.04.2025

  • Drobne poprawki w generowanych snapshotach postaci HTML, poprawiono wyświetlanie jednostki Mnożnika Poziomu oraz zaktualizowano wyświetlanie Mnożnika Zewnętrznego Tymczasowego.
  • Nowa wartość przypisana do postaci: show_all (int32).
  • Nowa komenda: !showall (showAll), która pozwala włączyć/wyłączyć wyświetlanie informacji o awansie w poziomie, multi-awansie w poziomie, wykorzystanym przedmiocie.
  • Zaktualizowano logowanie awansu w poziomie, jest obecnie bardziej dostosowane pod Danko Life, ewentualnie inne Life pokazujące awansie w poziomie wraz ze szczegółowymi statystykami dotyczącymi zdobytego/wymaganego doświadczenia.

DankoMod | Wersja: 1.48.12 | Świat: s1 | 22.04.2025

  • Nowa wartość przypisana do postaci: MnoznikZaawansowany (string / przetwarzanie bignum GMP mpz).
  • Zmiana działania Mikstury Uwolnienia: Zwiększany jest nowy Mnożnik Zaawansowany, który zwiększa otrzymane punkty doświadczenia tylko raz, po czym jest resetowany. Mnożnik Zaawansowany można jednak gromadzić, dzięki czemu można uzyskać bardzo duże lvl upy jeśli zostanie wykorzystane wiele Mikstur Uwolnienia przed wykorzystaniem Mikstury Doświadczenia. Wymóg posiadania Mnożnika Wewnętrznego większego niż x1e2 nie został zmieniony.
  • Zaktualizowano wyświetlanie statystyk postaci przez komendy !stats / !total.

DankoMod | Wersja: 1.49.12 | Świat: s1 | 26.04.2025

  • Nowa wartość przypisana do postaci: TotalSkillPercOverflowBigNum(string / przetwarzanie bignum GMP mpz).
  • Nowa wartość przypisana do postaci: TotalSkillTryByNpcBigNum (string / przetwarzanie bignum GMP mpz).
  • Zaktualizowano system trenowania umiejętności walki oraz obrony: Maksymalny poziom umiejętności wynosi 53. Limit polega na tym, iż po próbie przekroczenia maksymalnej wartości, zostaje ona automatycznie ustanowiona ponownie na maksymalną, tak aby możliwe było dalsze zdobywanie prób treningu / punktów treningu. Również zwiększana jest nowa wartość TotalSkillPercOverflowBigNum o +100 (zatem o 100%, co jest zgodne z wizualnym poprawnym zapełnieniem danego paska umiejętności).
  • Nowy NPC: Nauczyciel Walki, który umożliwia zwiększanie walki pięścią. Każda próba wymaga 1.000 monet. Wszystkie próby są sumowane przy wykorzystaniu nowej funkcji (NpcAddTotalSkillTry) oraz nowej wartości przetwarzanej bignumowo TotalSkillTryByNpcBigNum.
  • Poprawiono wyświetlanie nazwy danej umiejętności w awansie.
  • Dodano informację o poziomie danej umiejętności w awansie.
  • Dodatkowa uwaga: Przy opisie nowego limitu pojawiła się informacja dotycząca umiętności walki oraz obrony, co oznacza, że wcześniejszy brak zdefiniowanego limitu w wędkowaniu dalej obwiązuje. Jest to zatem jedyna umiejętność, którą można zdobywać powyżej 53. poziomu umiejętności.

[Strona 1] [Strona 2]

Dziennik zmian: DankoMod (prowadzony przez Danko)