Część 5. serii RPG Shooter: Starwish. Grind powyżej poziomu 1 300 000.
Aktualizacja stanu gry #9 | 04.03.2020:
Screen statystyk głównego bohatera: Deuce (lvl 1 300 056, NG+ #37):
Screen statystyk statku Skyfish w hangarze (lvl 1 300 056, NG+ #37):
Łączne statystyki lvla postaci Deuce oraz statku Skyfish, według aktualizacji nr 9:
Poziom Deuce
1 300 056
Total Exp
1 690 145 213 296 416
Health Mod
1 291 744
Reduce Mod (max 5)
5
Shield Mod
545 829
Regen Mod
130 193
Accuracy Mod (max 5)
5
Evade Mod (max 5)
5
Crit Mod (max 5)
5
Item Mod (max 5)
5
Moola Mod
850 272
Exp Mod
1 300 056
Engine Mod
15
Cost (koszt kolejnego modułu)
4 367 555 000
Modules Remaining
249 421
Total Modules
4 367 555
Total Health
799 765 539 440
Total Reduce%
15
Total Shield
836 915 449 500 000
Total Regen
873 100/s
Total Accuracy%
8
Total Evade%
8
Total Crit%
23
Total Item%
13
Total Moola%
1 675 705
Total Exp%
2 538 209
Speed Factor
20
Moola
589 008 125 077 706 800 000
Wartości, w których ostatnie cyfry są szacowane ze względu na ograniczenia interfejsu gry:
Total Shield (+ ~3 rzędy wielkości).
Moola (aktualna ilość Mooli) (+ ~2 rzędy wielkości).
Aktualizacja stanu gry #10 | 15.03.2020:
Screen statystyk głównego bohatera: Deuce (lvl 1 400 534, NG+ #37):
Screen statystyk statku Skyfish w hangarze (lvl 1 400 534, NG+ #37):
Łączne statystyki lvla postaci Deuce oraz statku Skyfish, według aktualizacji nr 10:
Poziom Deuce
1 400 534
Total Exp
1 961 495 166 421 257
Health Mod
1 400 534
Reduce Mod (max 5)
5
Shield Mod
545 829
Regen Mod
130 193
Accuracy Mod (max 5)
5
Evade Mod (max 5)
5
Crit Mod (max 5)
5
Item Mod (max 5)
5
Moola Mod
850 272
Exp Mod
1 400 534
Engine Mod
15
Cost (koszt kolejnego modułu)
4 897 800 000
Modules Remaining
570 398
Total Modules
4 897 800
Total Health
934 132 169 893
Total Reduce%
15
Total Shield
971 268 951 251 000
Total Regen
930 516/s
Total Accuracy%
8
Total Evade%
8
Total Crit%
23
Total Item%
13
Total Moola%
1 739 501
Total Exp%
2 734 381
Speed Factor
20
Moola
936 852 453 385 376 500 000
Wartości, w których ostatnie cyfry są szacowane ze względu na ograniczenia interfejsu gry:
Total Shield (+ ~3 rzędy wielkości).
Moola (aktualna ilość Mooli) (+ ~2 rzędy wielkości).
Podczas aktualizacji #11 doszło do kolejnej ważnej zmiany - pierwsza wartość w grze (posiadana ilość wirtualnej waluty Moola) zaczęła być wyświetlana poprzez notację wykładniczą.
Aktualizacja stanu gry #11 | 24.03.2020:
Screen statystyk głównego bohatera: Deuce (lvl 1 483 085, NG+ #36):
Screen statystyk statku Skyfish w hangarze (lvl 1 483 085, NG+ #36):
Łączne statystyki lvla postaci Deuce oraz statku Skyfish, według aktualizacji nr 11:
Poziom Deuce
1 483 085
Total Exp
2 199 539 626 888 034
Health Mod
1 483 085
Reduce Mod (max 5)
5
Shield Mod
545 829
Regen Mod
130 193
Accuracy Mod (max 5)
5
Evade Mod (max 5)
5
Crit Mod (max 5)
5
Item Mod (max 5)
5
Moola Mod
850 272
Exp Mod
1 483 085
Engine Mod
15
Cost (koszt kolejnego modułu)
5 095 141 000
Modules Remaining
602 637
Total Modules
5 095 141
Total Health
1 047 492 343 080
Total Reduce%
15
Total Shield
1 089 131 906 080 000
Total Regen
977 688/s
Total Accuracy%
8
Total Evade%
8
Total Crit%
23
Total Item%
13
Total Moola%
1 791 914
Total Exp%
2 895 552
Speed Factor
20
Moola (w interfejsie gry)
1.27471259961305e+21$
Moola (z dokładnością do jedności - liczby nieznane uzupełnione zerami)
1 274 712 599 613 050 000 000
Wartości, w których ostatnie cyfry są szacowane ze względu na ograniczenia interfejsu gry:
Total Health (+ ~1 rząd wielkości).
Total Shield (+ ~4 rzędy wielkości).
Moola (aktualna ilość Mooli z dokładnością do jedności) (+ ~3 rzędy wielkości).
Aktualizacja stanu gry #12 | 01.05.2020:
Screen statystyk głównego bohatera: Deuce (lvl 1 743 464, NG+ #37):
Screen statystyk statku Skyfish w hangarze (lvl 1 743 464, NG+ #37):
Łączne statystyki lvla postaci Deuce oraz statku Skyfish, według aktualizacji nr 12:
Poziom Deuce
1 743 464
Total Exp
3 039 664 239 222 627
Health Mod
1 743 464
Reduce Mod (max 5)
5
Shield Mod
545 829
Regen Mod
130 193
Accuracy Mod (max 5)
5
Evade Mod (max 5)
5
Crit Mod (max 5)
5
Item Mod (max 5)
5
Moola Mod
1 742 122
Exp Mod
1 743 464
Engine Mod
15
Cost (koszt kolejnego modułu)
6 456 978 000
Modules Remaining
551 866
Total Modules
6 456 978
Total Health
1 447 568 272 290
Total Reduce%
15
Total Shield
1 505 097 879 370 000
Total Regen
1 1126 476/s
Total Accuracy%
8
Total Evade%
8
Total Crit%
23
Total Item%
13
Total Moola%
2 849 084
Total Exp%
3 403 911
Speed Factor
20
Moola (w interfejsie gry)
2.93412480052660e+21$
Moola (z dokładnością do jedności - liczby nieznane uzupełnione zerami)
2 934 124 800 526 600 000
Wartości, w których ostatnie cyfry są szacowane ze względu na ograniczenia interfejsu gry:
Total Health (+ ~1 rząd wielkości).
Total Shield (+ ~4 rzędy wielkości).
Moola (aktualna ilość Mooli z dokładnością do jedności) (+ ~3 - ~4 rzędy wielkości).
Seria w dniu 01.05.2020 zostaje zakończona. Nie jest to na 100% pewne zamknięcie serii. Możliwe, że kiedyś grind z tej gry oraz publikowanie szlifu powróci. Na ten moment jednak muszę podjąć taką decyzję z uwagi na m.in. inne mini-projekty prowadzone na stronie.
Bonusowo umieszczam również podsumowanie broni:
Data rozpoczęcia artykułu: 24.03.2020 (wszystkie/część screenów została zrobiona przed tworzeniem artykułu, stąd wynika wcześniejsza data aktualizacji #9 niż data rozpoczęcia artykułu).
Data zakończenia artykułu: 01.05.2020 - z uwagi na trwałą (lub nie) przerwę w prowadzeniu tej serii blogowej.